Servis


Servis

Za sve kupce koji su kupili proizvode u HP Brand store-u od HP proizvođača (osim HP Pavilion,
HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) na raspolaganju je naš servis Zel-cos d.o.o.
(Ulica Grada Chicaga 28, telefon 01/3033-120 , e-mail: , www.zel-cos.hr) koji je ovlašteni servis u
jamstvenom roku (garantni rok), a ostala jamstva u ovlaštenim servisima prema jamstvenim
listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.

UVJETI JAMSTVA I REKLAMACIJE

Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je
problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu,
mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine,
statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo za HP proizvode (osim HP Pavilion, HP Compaq, Mini, Envy i HP Compaq Presario) se
ostvaruje u servisnom prostoru tvrtke Zel-cos d.o.o., a ostala jamstva u ovlaštenim servisima
prema jamstvenim listovima koje izdaju uvoznici, a koji su priloženi uz isporučeni proizvod.
Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju
overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima
ili bilo kakvog modificiranja opreme.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne
snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem
jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne
zamjenjuju).

Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.
Uređaje treba u servis donijeti sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim
kablovima, i priborom uz kratak opis kvara.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti
primku servisa koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke
određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja
u jamstvenom roku.

PODNOŠENJE PRIGOVORA

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače
da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Mikronis d.o.o., Nova cesta 166, 10000 Zagreb ili na e-mail adresu  odnosno​​​​​​​​​​​​​​​​ na telefaks broj: 01/
3033 115
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka
prigovora.